close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

איך עורך דין גירושים עוזר ללקוחותיו?

מערכת שורשכג אדר א, תשפב24/02/2022

בכל מקרה גירושין כדאי להיעזר בעורך דין מומחה לדיני משפחה ובעל ניסיון בליווי משפטי של מתגרשים

תגיות:

גירושים הם תופעה רווחת למדי. יש לכך סיבות רבות, ובאופן טבעי לכל פרידה יש מאפיינים ייחודיים משלה, אבל יש גם מכנה משותף משמעותי במיוחד – בכל מקרה כדאי להיעזר בעורך דין מומחה לדיני משפחה ובעל ניסיון בליווי משפטי של מתגרשים ומתגרשות. בעמוד זה תמצאו את כל הנימוקים לקביעה זו, וכן המלצות להתנהלות נכונה אם החלטתם לסיים את הנישואים.

הסכם גירושים שמשקף את כל האינטרסים המהותיים
כשבני זוג מחליטים להיפרד, נדרשות עוד החלטות רבות, ובפרט כשישנם גם ילדים בתמונה. במהלך הנישואים, גם אם נמשכו שנים רבות וגם אם היו קצרי מועד, נצבר

בדרך כלל רכוש משותף ואופן חלוקתו עשוי לעורר חילוקי דעות, וכמובן ששני בני הזוג ממשיכים להיות ההורים של הילדים ולכן יש צורך בגיבוש כללים לגידול המשותף שלהם. כל אלה חייבים להיות מעוגנות בהסכם כתוב, וההסכם חייב להיות ברור וחד משמעי – וזוהי התרומה הראשונה של עורך דין גירושים ללקוחותיו.

דמי מזונות אופטימליים וזמני שהות נכונים
פירוק תא משפחתי שכולל ילדים צעירים, כלומר עד גיל 18, מחייב קבלת שתי החלטות חשובות במיוחד: גובה המזונות, אם יהיו כאלה, וזמני השהות. שני הסעיפים המרכזיים בהסכם הגירושים משפיעים באופן משמעותי על חיי היומיום של שני בני הזוג, ובנוסף יש להם השלכות ארוכות טווח – ולכן חובה להתייחס אליהם עם מלוא תשומת הלב. עורך דין גירושים מסייע ללקוחותיו להגיע לזמני השהות האידיאליים (כשההמלצה של גורמי המקצוע היא חלוקה שוויונית ככל האפשר בין שני בני הזוג), ולמזונות המדויקים. עוד כדאי לדעת בהקשר זה כי עבור ילדים בגילאי 6 עד 18, זמני השהות עשויים להשפיע על גובה המזונות – סיבה טובה נוספת להיעזר בידע המקצועי של עו"ד משפחה עם ניסיון בתיקי גירושים.

מניעת טעויות עקב סערת רגשות
בלא מעט מקרים הפרידה היא תוצאה של סכסוך או משבר, וכתוצאה מכך מעורבים בתהליך גם רגשות מורכבים ואפילו קשים וסוערים. אדם נסער עלול לבצע טעויות, וכל טעות כזו בתקופה רגישה שבה התא המשפחתי מתפרק ומתגבש הסכם שמעצב את החיים החדשים אחרי הפרידה עלולה לעלות ביוקר. ליווי משפטי צמוד של עורך דין גירושים מיומן מונעת שגיאות קשות ומסייעת לאדם להתמודד עם המצב המאתגר טוב יותר גם בפן הרגשי.

בחירת ערכאה שיפוטית – רק עם עורך דין גירושים
כשבני הזוג לא מצליחים להגיע להסכמות ביניהם ונותרים פערים של ממש, הכתובת לקביעת תנאי הגירושים יכולה להיות בית דין לענייני משפחה וגם בית דין רבני. מאחר שישנם הבדלים לא מבוטלים בין שתי ערכאות שיפוטיות אלה, ישנה חשיבות לבחירה נכונה של הערכאה שבה יתנהל התיק. עורך דין גירושים מוביל לבחירה המיטבית בהתאם לנסיבות הספציפיות של כל זוג, וכמובן לטובת הלקוח או הלקוחה שלו – וזוהי עוד דרך שבה הוא מסייע ללקוחותיו לסיים את הפרק הנוכחי ולפתוח פרק חדש בחיים באופן אופטימלי.

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה